Welkom bij de John Bunyan Stichting

Project: "Lectuur voor kinderen op scholen en catechisatie"

De levensgeschiedenis van John Bunyan Het zou heel goed zijn indien alle kinderen deze geschiedenis kennen. Wij willen graag dat ieder kind dit boek gaat lezen. Uit dit boek kunnen ze leren hoe God een mens bekeert en
wat voor invloed dat heeft op eigen leven en op het leven van anderen? Helpt u mee dit te realiseren? Nog lang niet alle kinderen hebben dit boekje ontvangen. Indien u als gemeente of school een aantal boekjes bestelt krijgt
u er een zelfde aantal gratis bij. De boekjes kosten € 5,- per stuk.

Klik hier om hier uw bestelling te plaatsen.

Genade-in-overvloed-omslag-nw

Jong bezoek bij de Bunyan Stichting!

26 april 2016

Vandaag hadden we een enthousiaste groep van zo'n 50 kinderen uit Ochten van 8-12 jaar op bezoek. Na wat gedronken te hebben, kregen ze een uitgebreide presentatie over de Christenreis, die ze de afgelopen jaren behandeld waren. Daarna volgde een bezoek aan de expositie.

Bekijk hier de foto's!

Ook op bezoek komen? Dat kan elke zaterdag van 10.00-16.00. Groepen graag even bellen!

Project Roemenië

Onlangs zijn er in Bogdand - Roemenie, evangelisatieboekjes van onze stichting uitgedeeld. De plek waar ze uitgedeeld zijn is een bejaarden-centrum genaamd "Pro Senectute" hetgeen betekent: "Voor de ouderen" In deze dagopvang voor ouderen komen -afhankelijk van het weer en de tijd van het jaar- tussen de 25 en 40 ouden van dagen,die hier Bijbelstudies doen, zingen, af en toe een spelletje doen, enz. Dit tehuis wordt mede onderhouden door instellingen uit Engeland (Weston Super Mare), Zweden (Stockholm) en Nederland (Vriezenveen en Rijssen).

Bekijk hier de foto's van dit project

Dit project is uitgevoerd door: Stichting Lele Baratjai (www.slb.nl )

Login winkel

Joomla! Foutopsporingsconsole